Världen stannade en stund..

Planen var: Jag går ut jag klarar inte det här.. 
Planen blev till: äh fan jag går in igen..
Ok vi leder.. Vi tar det.. ! Väl..?

Khalihi missar.. Han missar!!! Eller rättare sagt målvakten tar den.. :/ fan tillbaka på ruta 1.. Vi hade det ju! :(

Sista straffskytten.. O det är här världen stannar en stund.. Knappt man vågar andas o pulsen är fruktansvärt hög.. 

Carlgren TAR DEN! HAN TAR DEN!!! DET ÄR HELT SJUKT!! :D 

Adrenalinet pumpar!! 

EM-guld U21 SVERIGE!! <3

Det största jag varit med om i fotbollsväg faktiskt. Jag var inte så intresserad VM-94 (tyvärr) så this is it :D

Patriotisk!! Nåt fruktansvärt!! 





Det är så jobbigt o se sånt här. Jag mår så dåligt om det går dåligt.. O jag blir så nervös!! Men det är ju så fantastiskt när det går hela vägen!

Måste dock säga att jag blir lite ledsen när Portugals lag blev så ledsna.. Stackarna.. But I would not change ;)

Erik o jag hade en snap-konversation *skrattgråtgubben*




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits