Over the top hands down Best party!

Måste vart årets hittills bästa party! 30-års kalaset för Strengbohm, Clas o Hasse var såå kul!

Så kul att jag låg helt däckad hela dagen igår ;)
Lite bilder.. Tog inte många hade kul istället ;)

Pre-party hos AoE




Haha

Suck ;)





Långbord 

Min del av borden (Also mitt lag!) 



Jag fick va lagledare för jag är tydligen den största vinnarskallen (no shit) :p
Dessvärre kom vi 2:a.. Second place is the first looser.. MEN .. Vi slog iaf det viktigaste laget.. Fredriks lag ;) som kom 3:a :p


Tävling, sätt ihop bokstäver till ett ord.. Satt hårt inne för oss :p men till slut så


Laget på en o samma bild, tipsprommis.. O Hasses hatt :D

Tipspromenaden va i skogen. Hade fel skor kan jag ju säga :p




Haha mongobild.. Sent o slitet men ganska bra ändå ;)

Nykeln i låset 03:51 på lördagmorgon. Huuuh 


Men så värt!!! :D :D :D 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits