Friday, dagen efter Danne fyllde

I fredags lurade vi Danne att Fredrik o han skulle åka en bil till Gbg o hag o Linda en.. Danne trodde de skulle sova i Gbg en natt o sen åka vidare mot CPH.. Men så var det ju inte riktigt! :p


Vi hämtade upp Calle o basti i smyg 

Ni kan tro att Danne blev förvånad när vi hade matstopp i Norrköping.. O jag o Linda går i först o sen dyker de andra 3 upp.. Hans min e obetalbar..! Önskar jag fattade hur jag får in filmer här, då detta finns på film ;)

Här är iaf en liten bildkavalkad på händelseförloppet








Haha förvirrad snubbe personifierad ^^

The gang -Linda, som tog kortet

Grabbarna framme i Gbg 

10 min senare Hahaha


Efter ett tag fick vi dock liv i dom igen ;) och lite middag.





Sen åkte vi till ett biljard o shuffleboard-ställe 








Jag var dock sämst på shuffleboard.. MEN bra på biljard hör o häpna! Sjukt kul o hag längtar tills jag får spela nästa gång!








Väldigt mysig kväll :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits