Den här dan å.,

Den blev oxå bra! :D enda problemet är att det känns som jag har semester.. O så ska jag jobba 3 dagar till! :O wtf ;) nejdå det blir nog bra :) så kan solen få komma sen :p

Anyways!

Planen var american carshow. Planen blev tjejerna åker till Edblads i Gåsvik o killarna går på AC :D bra deal! :D




Jag köpte endast ett par Manchettknappar till Fredrik med ett smalt ankare på , som jag varit ute efter länge, till honom. Var ju där för inte så länge sen. O så fikade vi lite där..

O så fikade vi lite på landkrabban i Norrtälje med killarna 

Sedan åkte jag o Fredrik ut till näset o hängde med Ulla, Jocke o jyckarna :)

Sooool <3


Sedan åkte vi in till stan o hamnade på Åtellet för middag! :)
 :p

 Förrätt 


Varmrätt

Efterrätt 



Grymt god mat!! :) 

Sen tillbaka till näset.. Kortspelshäng.. Plump.. Inte för att va sån.. Men jag vann överlägset ;) haha ville bara säga det.. Typ 180 p o 2:an (Fredrik) hade 120p ;)





Sen spela vi TP tills vi tröttna o gick o la oss.. :) niceynice! 

God natt :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits