Dåligt start, bra slut!

Den här dagen började sådär.. Jag skulle få ta friskvårdstimme o börja halv nio . Jag tänkte men a då ska jag ju gå upp halv åtta.. Så jag ställer klockan på 8:30.. Extremt dumt o tyvärr inte första ggn jag gör den tabben.. :S

Aja.. Var på jobbet strax efter 9 o der bar superlugny idag så det var ingen fara ;) pjuh! Klantigt Anyways.

På eftermiddan bjöd jag på mitt fika:

Choklad och vaniljpannacotta. Med lite smarties i på som eget komplement plus lite jordisar. Det blev mkt uppskattat men själv kände jag att pannacottan hade kunna fått va liite mer fast.  Borde nog haft i mer gelatinpulver. Men det var gott iaf.

Dessutom har vi hunnit med o "pranka" chefen lite idag oxå.. Hahaha. Han har lite o ta reda på innan han kan börja jobba när han kommer tillbaka från semestern. :D 





Varenda plastmugg e fylld m vatten och Emil zickzackade sig in för att dra ner värmen så det inte avdunstar innan fan kommer tillbaka ^^





På eftermiddan drog Fredrik iväg m DoL  på bilträff o jag körde mma fitnessen.. Hårt men kul, så är det :D 
idag var nog första passet jag kände att jag tyckte det va riktigt roligt! ;) inte bara jobbigt ;) hoppas det håller i sig! :p

Avslutade dagen (o firade att jag har S E M E S T E R!) med lite jordgubbar o blåbär m mjölk <3


Imorgon ska jag ta itu m min första semesterdag ;D over and out!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits