Before..

Innan livet blev ett fluffigt blågult moln ikväll så gav mig livet vissa utmaningar..
;)

Kom hem från jobbet lite sent, Fredrik var iväg o spelade golf.. 

Jag hade bestämt mig för att vara lite gullig o överraska Fredrik med lite öl o chips till matchen ikväll. 

Satte mig i bilen o ska starta .. Bilen tänder, hostar igång o sen dör den.. O vägrar starta igen!

:(( min granne hjälper mig med startkablar.. *tacksam* han säger att batteriet nog e slut.
Åker med bilen för att ladda men vågar inte chansa på att den ska starta när jag vart på coop så jag ringer den bästa meckarn jag vet.. pappa! :D

Pappa e hemma o jag kan få komma ut för en riktigt Quickfix ;)


Han snabbladdar UPY. Razmus låter mig låna hans bil under tiden så jag kan åka till affären o köpa det jag tänkt. När jag kommer tillbaka har pappa fyllt batterivätska och medans den laddar så hjälper han o Razmus oss o sätta fast upys avgasrör (som suttit löst o skallrat) ordentligt! :D

Igen sååå tacksam!!

Åker hem, har 10 min på mig innan jag måste åka till B.AB.Y runners.

Ska bara fixa till Fredrik först ;)




Hinner till träningen! Tränar.. Sätter mig i bilen o ser telefonen efter träningen..

"Nån" har hittat sin överaskning.. Håååh sötnos! <3

Slutet gott allting gott :D 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits