Strandup

I lördags skulle jag få min 30-årspresent av DoL. Vi skulle gå på travet o spela lite o äta lite. Lät mysigt! MEN

Det var inte det vi skulle göra.. Vi skulle gå på Norra brunn i Sthlm som tydligen är ett känt stand-up ställe. ^^ 

Haha döm av min förvåning! Lurad in i det sista! Men va kul det var! Jättelyckat! Vi hade bord där från 19 o vi åt middag. Sedan började själva "showen" vid 21. :D

Tjejen som höll ihop det var rolig! Sen kom det nån konstig kille som rabblade o sen kom Messiah Hallberg och sedan Thomas järvheden.

Messiah va bäst! :)


Först var vi dock på Mall of Scandinavia. Hittade det jag skulle ha, skor! Woop woop!

Post shopping ;) chill




Middagsgänget! 


Framme o till bord





Lite olika mat..
Danne tog carpaccio till förrätt

Jag o Linda tog hälften var av slagen och friterad ost ;)


Fredrik Skagen

Kalvfile till varmrätt för mig



Konferenciern


Messiah


Thomas 


När man inte vill gå hem 23.. Går man till hard rock o dricker drinkar 












Fredriks finaste bild ever ^^ älskar han för den!
 
Han tog ett par fina på sig..


Sen skrattade vi åt dom hahah






O sen beställde vi en öl.. O skrattade åt bilderna igen!!^^

Sjukt kul o trevlig kväll! *dagarna man minns*


<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits