Pissdag

Ja ibland har man sånna dar o det får man!! Det positiva m det är att det bara kan bli bättre ;)

Allt va sämst.. O så ska jag på träning o så missade min partner jag skulle köra m o komma för hon inte fick skjuts.. O så är det ingen teknik utan bara sparring.. O så blir jag halvt nerslagen..pushkick rätt i magen, tappar luften o blir arg frustrerad o ledsen efter ett tag.. Ledsen för att jag blir frustrerad.. FAN! varför kan jag inte väga 50 kg mer.. Så jag slapp va en nickedocka för vissa :p jag är inte dålig.. Ja e hyfsad men de e svårt när få ligger i din viktklass.

Aja.. Bryt ihop o kom igen.. Lovade att gå nästa tis .. 

Dagens samling av vackra blåmärken se nedan (OBS detta.är endast dagens skörd)









Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits