Nervous

Jepp!

Imorgon ska jag operera menisken på vänster ben. Jättebra att få det fixat efter sist när jag fick åka till akuten. Det känns inte helt 100 än.. Fast det snart har gått 2 veckor.  Men imorgon är det dags alltså.. O sen återhämtning o rehab. Jag tänker satsa på att ta det lugnt o bli bra så jag inte stöter på komplikationer länge fram, även om jag längtar tillbaka till Nova. Men det finns ju kvar :p

Jobbigast har vart allt man ska glra innan.

Duscha 2 ggr med descutan i kväll m 4 timmars mellanrum och nya handskar o tvättade kläder o grejer.. O byta sängkläder.. O sen en till dusch imorgonbitti ..
 
Jag är ju dock Sveriges klantigaste.. Måste på nåt sätt fått den där tvätten i ögat för efter hade/har jag världens pink-eye.. :S klantigt! 

Får Inte äta 6 timmar innan heller o så..
Så jag åt frukost nu innan andra duschen kl 2:00 ;)

aja. Så är det!

Passade på att gå i gymma lite idag nu innan men ändå bara överkropp. Fick till ett bra pass.. Brukar ju mest köra ben annars ;)


Har även, städat, tvättat o lagat mat till mig sj (ja, jag tycker det är duktigt när man e gräsänka), o handlat frukost till våra nattgäster som kommer imorgon :)

Skickade till Fredrik o kollade hur vi slkulle göra med champagne till nyår.. Vi dricker för lite champagne uppenbarligen! Förfärligt!!

Nä.. 2 rundor farm hero o sedan sovdags. 

Wish me luck kl 10:30 imorgon :))


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits