Min helg!

Det har varit en riktigt trevlig helg som passerat.

I fredags gick årets julfest AB stapeln! En trevlig tillställning :D en av dom bästa hittils tror jag faktiskt.
:))

Mitt bord. Eller iaf del av det. 



Gick o la mig sent (vet inte ens när) var seg när jag vakna på lördagen men det ordnade upp sig ganska bra :)

På lördagen hade jag o Fredrik en lugn dejtnight och lagade surf and turf ;)






Sen kollade vi på "På spåret" från fredagen :) vårat favvoprogram 




O sen satt vi oss i fåtöljerna o åt efterrätt (blåbärspannacotta) och jag läste om "100 platser du troligen aldrig kommer besöka" för honom ^^






Väldigt juligt o mysigt hemma <3

Igår, söndag vaknade jag o insåg att vi inte hade mkt till frukost hemma :p...

Bestämde mig för att slänga ihop lyxfrulle á la pannkakor :)






Ett par timmar senare var det dags för "ett gående julbord". Vi gick med AoE och det var väldigt trevligt! :)

Man började på Trädgår'n m sill o bröd o ägg samt lite bubbel









Sen gick man vidare till Pitchers för lite lax







God lax, o fin färg på rödbetslaxen :D

Sen gick man vidare för lite varmt till Tingsgården









Sedan fortsatte vandringen till ostbiten. Väldigt trevlig ostbutik med lite goda ostar på olika vis och glögg :D


Efter en snabbis i blåsten gick vi till sista stoppet som var Södra station. 



Där var det lite efterrätt, lite godis o lite bubbel som avslut! 

Sedan hemgång efter vandring i nästan 6 timmar



Jättetrevlig helg! Helt i frosseriets tecken ^^



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits