Den sista pusselbiten

Vilken dag vi har haft!!

Vi började dagen kl: 09:00 m att fira Camilla som fyller idag (som vanligt) :))

Sedan åt vi frukost o pusslade lite innan vi andra åkte o mötte upp Clara o Camilla i stallet. Clara red och sedan fick jag rida! Jättekul! Ville inte gå av ;) väldigt trevlig häst att rida.

Sedan hem o duscha o fixa sig snabbt o sen iväg till Camillas mamma om sambo för tårta o fika.

Direkt därefter åkte vi till biljardpalatset för middag och biljard och shuffleboard. Min o Fredriks julklapp :D 
Vi spenderade 5 timmar där och det var så trevligt, roligt o gryymt god mat. Imponerad




Erik ser glad ut :p Hahaha 






Vi kom hem runt 00:00-tiden och spelade en omgång canasta innan jag Fredrik o Niklas satte oss vid pusslet. Fredrik gick o la sig efter en stund men knäppa som vi är satt jag o Niklas kvar o färdigställde pusslet! Klart 03:20! Helt klart vääärt ;) vi saknar nog några hjärnceller båda 2 haha




Det var det. Sov gott Zzzx


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits