Bra dag

Idag var en ganska trivsam dag! Även om den var lite stressig ;)

Jag o killarna tog med oss de 2 nykomlingarna på jul-lunch.. Erikden svikaren gick ju på semester idag :p

Sen hade vi julklappsbyte på jobbet! Väldigt trevligt! :D 

Jag fick hemgjord wienernougat, very nice! :D




Fredde kom till o med in för att vara med ;)

Leo fick en "selfie-stick" haha sjukt kul! Fredrik testade den:

Efter jobbet fick vi en del till vår värmepump utbytt då den var trasig.. O i o med det var jag hemma när min pappa Spontan-kom o tog en kopp kaffe :D

Sen har vi o resten av Eskilstuna vart på hanmartorp o köpt lax till jul <3

Sedan har hela min kväll gått åt till att jobba. Har satt ihop en presentation som jag o min kollega ska hålla i januari.


 
Enda avbrottet från jobbet var när jag bakade saffransbullar m mandelmassa till mina kollegor (min fika-v.. O den e helig) :)




Kallar jag bra jäsning!!








Jättegoda!! :D



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits