Åssa hamnade jag på akuten

Fan vad trött jag blir..!

Mitt ben har låst sig i knät så länge jag kan minnas.. Men så kom då dag när knät låste sig och inte gick o bända ut med ett knak.. 

Jag satt o stretcha lite efter träningen.. O så skulle jag bara typ resa mig upp o gör inget konstigt alls men det låser sig igen o som sagt, det går inte ur.. Jag kan inte räta ut det.. Lr jag kunde räta ut det först men det spände o drog o nu när det blivit svullet gör det ont bara jag ens försöker.. :s


O nu ligger jag här.. Fredrik har vart med mig 😄1,5 h men åkte hem för att få hem båda bilarna. Jag fick hjälp på klubben av 2 killar som bar mig upp och ut ur lokalen o när jag kom hit fick hag rullstol.. Känns sjukt löjligt! Vet inte om jag ska skratta lr gråta men det går inte utan den.. Kan ju inte ens hoppa på ett ben..

:(( 

Orka.. Sämst timing o jag lär få ligga här halva natten om det ens räcker.. 





Mitt åk over there..*skrattgråtemojin*


Fredrik påminde mig dock om att det kunde vara av värre anledning jag var här.. Jag vet.. Men jag orkar bara inte.. :/



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits