Lyckad 2 dagars.. Nu sjuk :/

Vi har haft en riktigt trevlig fre o lörd :)

I går var det dags för den årliga kräftskivan. På nåt sätt kändes det bara som det skulle bli bra innan o det blev det verkligen. Superlyckat! Hade så himla trevligt o allt var riktigt bra :D






Pajer in the making före


"Kräfttållig" outfit ;)



Vi var 22 st glada människor 













Gick 5 för att gå o gymma innan jobbet. Gick o la mig 4 på natten.. =Slut 

Idag gick jag upp kl 10, bar lite sliten men framför allt sjuk.. :(( förkyld. Efter att vi sagt hejdå till våra 6 nattgäster så gjorde vi oss iordning o åkte vid 14-tiden till Dannes föräldrar där vi skulle fira Danne ytterligare en gång o nu med hans släkt o fam. Vi räknas som fam <3

Tog inga kort men det var jättetrevligt! Kom hem igen vid 22. O nu känner jag mig inge pigg alls.. Jäkls förkylning ://

God natt 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits