Y(easter)day ;) o lite idag.

Igår var det ju som sagt Fredriks födelsedag. Efter frukosten åkte vi till Vingåkers factory outlet och lager 157. Lite av en besvikelse för min del men det bästa fyndet var dessa träningsbyxor från Reebok. 99 kr. Som hittat :)




Efter detta la jag mig i badet m lite godis o ett halvt glas vin.



Efter badet kände jag mig dock jättehängig. Övervägde att hoppa över påskfesten vi skulle på igår kväll men plockade ihop delarna av mig, gjorde mig iordning o så åkte vi. Vi hade trevligt. Kom hem efter 2 i natt. De sjöng för Fredrik o en annan kille som fyllde igår samt en Erik som fyllde förra veckan o Erkki som fyller nästa. De fick varsin muffin m ljus i :) haha 

Idag ringde klockan 09:30, pallra mig upp 10:15.. Danne o Linda kom o överraskade Fredrik o fikade lite. Fredrik fick en flagga att ha på fasaden av garaget från dom :)

Skulle ha träffat Marie idag men smsa o fråga hur hon kände för D faktum att ja e hängig. Vi valde o skjuta på vår dejt. 

Jag sydde upp lite draperier som vi har o Fredrik ersatte lite trä o skrapade på altandörren. 

Sedan dog jag i soffan.. Känner mig verkligen sjukis o e så tacksam över att det är röd dag o ledigt imorgon.. Så jag får vila upp mig. :S



Trackback
hits