Tyst bråk på ÖoB

Söndag.. Söndagar är mina bästa dagar.. Sånna dagar man inte riktigt har några måsten men gör sånna där "måsten" ändå om man vill o känner för det o så.. 

Jag har alltså idag: tränat! Hade inte nån träningsverk kvar i rumpa/ben men i armar/överkropp från boxen i torsdags(!!!) så det fick bli första alternativet. Jag älskar ju att träna "tuch" så det va bara kul! ;)

Börjar få till lite tycker jag iaf! :D

Haha rumpaaa! O baksida lår. Bra tycker jag! :)


Framsida lår oxå bra! :D o ja benen är spända. Dom ser inte it såhär när jag går ;p haha

Bestämde mig för att gå superdjupt på benböj m skivstång vilket resulterade i att jag typ inte orkade ens lyfta upp mig sista ggn.. Tur att Fredrik va m o hjälpte till! :) gäller o presssa sig för att få resultat! 

Mina nya skor matchade tränibgsjackan! Pink-girl! Haha

AT efterträningspass ;) chokladtårta i solen! Ahh! 
Tårtan var dock finare i fredags men fortfande grymt god hehe


Jag solade..


O Fredrik skrapade o målade fönstret till vårt förråd.haha snygg stil ;)

Jag lyckades få till liite fräknar iaf! Bjuder på den konstiga bilden ;)


Sen åkte jag till ÖB för jag skulle ha en vinbox.. Till bib.

Hittade jättefina solcellslyktor.. Då kom en tant o började plocka på sig sånna snabbt. Fanns bara några kvar så även fast jag inte bestämt att jag skulle ha några så tog jag snabbt 4 st iaf! Tyst krig o när jag gick letade tanten om det fanns fler gömda nånstans..

Det blev jättefint på altanen med dom iaf!





Tyvärr blev bara 3 av 4 tillräckligt laddade för att lysa ikväll men vad gör det. Ni fattar principen!






Jättefiiiin! :D

Utöver detta har jag: tvättat, städat huset, handlat osv. 

Nu e jag laddad för 3-dagarsvecka! :D




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits