Skoställ!

Idag råkade jag snubbla över ett skoställ som är på pricken ett sånt som jag velat ha! Vitt med bänk att sitta på! För i stort sätt noll o ingenting.

Ja hittade den i jyskkatalogen som jag bara skulle bläddra lite i innan promenad.

Blev en tur till jysk o uppmontering innan promenaden ;)

Före:




Efter:





Är lite glad att kunna ställa väskan där när man tar på sig skorna varje morgon :D så nöjd!

Gjorde en kupp på den här btw..
^^

I o med att vi har renoverat lilla rummet så har vi satt köpstopp på husgrejer Den här månaden.. Så när jag såg bänken funderade jag på om ja skulle smsa Fredrik.. Men kom fram till att han antingen har bråttom till flygplatsen eller är på planet.. O om smset mot förmodan skulle komma fram så skulle han antagligen sagt nej.. Så ja struntade i o fråga o köpte det bara :p hehe

Han kom hem ikväll sen.. Såg det efter 2 sek ;) o tyckte det blev jättebra! Pjuh ;) hahah

Dessutom hade han med sig massa belgisk choklad! :D. :D :D 






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits