Myshelg

Det räknas inte egentligen men i torsdags stannade jag uppe till 02:30 för att göra klart mina cake-pops som jag började med kl 22.. Korkat? Ja! Men de var isf jättegoda ;p



I fredags hade jag filmkväll med Emelie. Supermysigt! Glad att vi ses igen!! :D

Sen hade jag o Fredrik för en gångs skull en egen helg! Helt underbart! I lördags var vi jätteduktiga.. Förutom att jag sov till 13 ;)
Vi städade hela lägenheten, städade ut julen o bytte gardiner, vi tvättade all tvätt o bytte sängkläder osv. 

Sedan åt vi en mysig middag och satt o pratade läänge i köket om spännande planer som ligger framför oss! :D inga barn, ifall nån skulle få för sig det :p annat spännande :)
Fredrik lagar så jäkla god mat! <3

Idag sov jag oxå länge.. Till 12.. Skönt att ha fått ladda batterierna den här helgen :)

Vi var sen duktiga o gick ner o körde ett Box-pass på Actic o sedan träffade jag Marie för en fika. Kul o se henne, det var länge sen!




Over and out för en riktigt bra helg! :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits