Slut -.-

Usch.. Trött idag..

Sliten i kroppen, trött i huvet..

Idag har vi få 3 nya killar på jobbet vilket är roligt, kul med nytt folk, MEN.. Man blir helt slut i bollen av upplärning.. Tänker så det knakar ;) o det är dag 1 av ca 3 v.. Pjuh..

Tur att vi ska ut o åka båt i helgen så man får vila huvudet.. Vi ska besöka Estlands huvudstad ;D kommer bli skojj!


Ikväll har jag sedan tränat kick i vanlig ordning , vilket då naturligtvis gör att man blir slut i kroppen!

Gick lite tidigare för att plocks upp min karl från tåget :)) han har vart borta med jobbet över natten. Skönt att ha honom hemma igen :))

När jag åkte från träningen till stationen så var det sånt där vackert ljus ute.. Ni vet fotografer pratar alltid om det där magiska morgonljuset.. Min personliga favorit är när det precis slutat regna och solen kommer fram en liten stund för att snart gå ner helt för dagen.. Då är det som vackrast!
Det.. och ljuset en varm sommarkväll med ljusdis, myggor och insekter som ser ut att flyta fram över en vajande gräsäng av gulnande strån..

;) Anyways försökte jag fånga det vackra på bild.. Gick sådär.. Väldigt sådär=dåligt :/ bilden visar inte alls ljuset jag menar, fick upp kameran för sent :S


Over ääänd out!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits