Konferens

Den här veckan var inte som en vanlig vecka.. Den här veckan var jag och ett par till från mitt jobb på konferens i Gbg :))

Very nice! O att det var på post hotell gjorde det hela ännu lite bättre :p


Först i onsdags träffade jag Linda o Barbara o en av deras kollegor.. Vi åt middag på Mañana. Awesome mat! :D


Sedan startade jag o Erik torsdagen på hotellgymmet! Mkt duktiga ;p

Efter detta var det konferens hela dagen.. Vi hann ta en starbuckskaffe i solen på torget under lunchen.. O på kvällen var det middag o dans! Jättekul.. Enda misstaget var att släcka lampan 02.00 på natten vilket resulterade i trötthet på konferensen igår :p

Några av föreläsarens var grymma.. Håkan sälj, Gävle energi, Colin moon och några killar som pratade om 21 affärsmöjligheter i det 21 århundrade

:) kul vecka!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits