Älskade stad!

Då var jag här igen då, Göteborg! ;))

Först en trevlig och solig resa hit! Somnade nästan på tåget.. Vad är det med tåg som gör en så lugn, harmonisk och trött? Kanske ligger i mina gener ;p

Väl framme bjöd Gbg på fantastiskt väder! Köpte en kaffe på starbucks o mötte Linda.. Vi strosade till saluhallen o köpte 1 kilo räkor, Aioli och baguette.. Till detta tillsatte vi vitt vin och viola! Middag :)

Vi köpte även semlisar som blev efterrätt.

Sedan har vi haft myskväll med att kolla på tv, lyssnar på musik, pratat länge ( o druckit bubbel samtidigt) o bara haft det bra!

Lika mysigt som alltid att vara här! O nu har jag fått låna lindas sovrum medans hon sover i soffan eftersom jag går upp senare än henne och kan få sova orört i hennes rum., awesome ;)

Och naturligtvis! Har vi gjort plankan ikväll! Duktiga :D


Kvällen kan ha spårat lite ;p

P.s Linda förfrös vinet till middagen så de kom endast droppar först hihi ^^


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits