Göteborg <3

Usch vad det är trist att lämna göteborgarna o åka hem.. :( tar flera dagar att repa sig.. 

Här är några få bilder jag tog .. Men annars mös vi bara, spelade spel o kort, åt en massa gott, promenerade osv!

<3 <3 <3




Haha Fredrik fick världens största paket (att släpa hem på tåget ;p ) det var ett hockeyspel! :)


Min julklapp från mamma o pappa. Önskade mig pengar (o även när jag fyllde)

Haha Fredrik snodde mina öronmuffar


Clara hade hopp-läger fre-lör mellan 10:00 o 16:00 vilket avslutades med lite uppvisningshoppning. Stackars Claras hästs sadelgjord var inte ordentligt fastspänd trots att hon påpekat detta till läraren så när hon ville rida rakt fram efter ett hinder och hästen svängde vänster så tog Clara sadeln med sig åt höger. Det var inte hennes fel alls men hon tyckte ändå det var tråkigt när vi var där. :/ vi köpte tårta till henne (och oss andra) som sig bör vid en "avramling"
;)
Hon blev glad så det var jättebra! :D


I går var jag med o kollade när Clara red en häst som hon hyr en gång i veckan! Jättekul! :)

Buuuhuuuu saaknar :/


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits