Födelsedagsfirande

Idag kom mamma,pappa,Razmus,Kim,mormor och Sune över för att fira min födelsedag nästa vecka! :))

Vi har haft en jättetrevlig kväll och om jag får säga det själv ;p riktigt god mat!


Fredrik stod visserligen för maten (han är grym) o vi bjöd på guinnessgryta ;p

Vi började kvällen med ett glas cava! Love it! ;) bästa bubblet.. Prosecco må vara det senaste men cava is still the best! Älskar ju Spanien oxå hehe

Sedan efter maten testade vi min nya chokladfontän, den var toppen! Ja tror mormor tyckte den var riktigt bra.. Hon pratade om att köpa en egen ;)

Efter detta blev det tårta med kaffe o avec.


Tror inte nån var speciellt hungrig efter det.. Jag var det definitivt inte Hahaha

Tack så jättemycket för fina presenter!!! <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits