Vilken helg!

Shit vilken helg det har varit! Grymt! :D

I fredags hade ja en försenad födelsedagsmiddag med mina vänner. Det var supermysigt! :))

Linda o Malin sov sedan över här och i lördagsmorse åkte vi till gymmet en sväng o sedan till Tuna park..

På kvällen åkte jag o Linda vidare till Västerås och mötte upp killarna för att sedan gå på calles inflyttningsfest! Oxå den var grym. Calle hade fixat ett drinkbord där man fick blanda egna drinkar ;)

Sedan sov vi 4 kvar.

Idag har jag hjälp min mamma med hennes nya iphone( min gamla ;p)
Och Fredrik och pappa har mekat medbilen

Sedan blev vi överbjudna på ett sent fika hos Nirre o Nancy (över gatan) :)) trevligt!

Varning för att bilderna kommer huller om buller :/


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits