Förståsigpåare

Gud va trött ja e på dessa!

Förra torsdagen var jag hos doktorn, han konstaterade infektion i kroppen.. Det blev vila o penicillin vilket är bra men verkar hjälpa föga då jag idag (6:e Kurdagen) vaknade med ont i halsen.

I fredags var jag hos tandläkarn som rekommenderade florskölj och "mellantänderna"-borste.. Ja fick inte heller dricka lika mkt citronvatten (skit) :(
Ska tillbaka o borra en dag o en v senare tillbaka till tandsköterska som ska kolla tankstren o liknande.. Dumt o slå ihop dessa 2 besök..

Idag var jag hos en kiropraktor för första ggn i mitt liv.. Har alltid tyckt att det är larv.. O ja får nog säga idag att ja fortfarande tycker så!
Anledningen till att ja gick var huvudvärk och illamående i 1,5 v.. Ja blev dock "knäckt" av en jobbarkompis igår o kände mig bättre idag.. Efter besöket (450kr fattigare) mådde jag sämre än innan.. Det ja hade upplevt innan besöket att det blivit bättre vare som bortblåst!

Fredrik fick knäcka min rygg nu ikväll igen och efter det mår jag bättre igen..!!

Ja kommer avboka min tid på mån.. Finns ingen anledning att gå dit..

Är trött på dessa förstår sig påare.. Its just BS any way ;p


Ikväll åkte vi ut med fika o en liten present till kjula :))


Fredrik tyckte det var kul att smygfots mig när ja tanka :p

Godnatt! ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits