Barbasixt ;)

Idag kände jag att jag var sambo till en logistiker..

Först jobb as usual, sen stannade vi o snabbhandlade på Hemköp för att göra lite fika. Samtodigt som Fredrik lagade mat vi skulle hinna äta innan besök.


Jag hittade världens grymmaste snabbfixarfika:

Du behöver för 4 pers:

2 burkar kesella hallon
1/2 dl florsocker
1 tsk vanilinsocker
4 dl hallon
Strösocker
50-100 g choklad

Blanda mer florsocker och vanilinsocker i kesellan, häll upp i glas.
Värm hallon i micron, sockra efter behov. Häll på kesellan i glasen.
Hacka chokladen och lägg på toppen.

Voila! Var grymt gott!! Våra gäster ikväll var Freggan, Emelie och Sixten. Söta lilla unge. Mamma o pappa får stå i skuggan såklart ;p

Efter besöket tog vi oss till gymmet., good day. Nu e jag trött!







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits