Glömsker :S

Ja gillar när ja kan ta friskvårdstimme på jobbet de dagar ja håller träningar! Det gör att ja kan ge mig ut o springa 5:an o sen hem o lugna ner mig (och färgen på mitt ansikte ;p) till träningstarten kl 19.

Idag var det 7 plusgrader,rena vårvärmen! Lite mörkt ute dock :p
Bara att ta på sig reflexer och pannband!

Är JÄTTENÖJD med mig själv idag då jag sprang på bästa tid sedan ja börjar ta tag i löpandet!

5.05 min/ kilometer :D inte långt kvar till man kommer under 5 min gränsen! Kul att se resultat! Ja trodde aldrig att ja skulle tycka det är åså kul att springa :))) tidigare personbästa i år var 5:12 så det är en ganska schysst putsning oxå!
*stolt deluxe*

Sedan höll ja pass.. Var ett helt ok pass . . M E N. . .
Ja glömde mina handskar i hallen (efter att ha slagit lite på mina adepter haha ) :// kom på det när ja kom hem. Kände att ja behövde åka tillbaka o kolla. Hade supertur när en vaktis kom o öppnade till mig hjälpte mig hitta dom
:))

Började dock ändå fundera på om det inte är dags för ett par nya.. Har haft mina sedan ja börja.. Så det är både gamla o slitna.. Sådär som bara ett par boxhandskar blir..
Ja har ju dessutom bytt kardborreband på dom en gång redan.

Hittade världens finaste på nätet. Dock så är dom D y r a .. :((

Men det kanske är nåt att önska sig i julklapp ;p <--- MAMMA O PAPPA *blink blink* haha ^^


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits