En av de bästa helgerna på länge <3

I helgen har vi vart hos DoL.. Vi har haft en grymt mysig myshelg., always när vi umgås med dom <3

Vi åkte upp efter jobbet i fredags o chillade.. Killarna gjorde pizza o vi umgicks genom att prata, mysa o spela spel.

I lördags åkte vi till barkaby o shoppade grejer till våra adventsljusstakar.. Sedan shoppade vi lite åt oss själva ;p

Jag köpte ett par skor o en jacka.. Är så gryyymt nöjd! Skorna e så snygga o jackan kostar 4-6000 i affärer men jag bet 1000 kr.. Vilket klipp! :D

Sedan åkte vi hem.. Ja o Linda lagade tacos o killarna spelade tv-spel :p

Sedan gjorde vi våra ljusstakar som blev jättefina..

Vi avslutade även den kvällen med spel! :)


Idag fick jag rycka in som tränare istället för Martin som försovit sig.. Tur att jag hade tänkt träna idag och gick ner.. ;)
Jag körde ett hårt pass som jag skälv var med o tränade på..

Efter detta var ja rätt slut..

Vi åkte ut till kjula okollade bilen och fick fika dock :)

Godnatt, imorgon är det måndag igen !


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits