Sjukling :((

Vaknade imorse med ont i halsen :(( visserligen inte helt oväntat då det har kittlat o gjort lite småont i den ett par dagar men ändå suurt :(

Fick inte i mig så mkt frukost.. Sedan gick vi ner i tvättstugan och skickade in de första 2 av 5 maskinerna tvätt!

Sedan tog vi det lungt ett tag, kollade på tv.. Chillade :) när regnet slutat gick vi ner för att kolla på de duktiga människorna som sprang å-varvet. Många av mina kollegor sprang och vi hade även ett stort tält där vi anställda och anhöriga bjöds på korv :) trevligt!

Sådär mitt på dan kände ja mig ändå ok i kroppen ( gör man inte alltid det?)

Efteråt veckohandlade vi..så duktiga så ;p


Ikväll däckade ja i soffan, somnade innan middagen.. Sedan låg ja inbäddad på soffan o slökollade på nån film .. Fredrik ville se fotbollen så han fick ta lilla tvn i sovrummet .. :)


Vid 21:30-tiden-isch ringer Basti o frågar om de kan komma förbi en stund.. Sagt o gjort.. Fick fräscha upp o pigga på mig lite..

Nu känner ja mig som em klubbad säl.. Ja har mått bättre men satsar naturligtvis på jobb mån.. Har ju en kureringsdag imorgon! :p

Avslutade kvällen dillchips(superchips-style) bästa!! <3

;p


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits