Produktiv I say!

Känns som man hunnit med mkt idag..

Flexade ut 16:15, cyklade hem, bytte om, cyklade till gymmet, gym 45 min, blev hämtad av Fredrik, åkte v-ås för att shoppa present till min käre far som fyller på fre, gick in en snabbis på intersport för att hitta Sverige-tröja (hittade inte) men hittade ett par springskor (ja vet! Helt galet! Jag.. Springskor för att springa mer??:p )

Åkte hem, till stadium, hittade Sverige-tröjor!! :D o eftersom det var ta 3 bet för 2 ( kan det erbjudandet ha blivit efter sverige-Ukraina månne tro? Hahaha anyhow.. Den 3:dje tröjan blev det laget som vi båda hejar på efter Sverige o som nog har större chans ;p SPANIEN!! :D

Sedan skjutsade f mig till cykeln, cykla hem, ville pröva mina nya löpardojor så ja gick ut o sprang en kvart :p

Har alltså tränat i 2 tim sammanlagt idag.. 1 tim cykling (till o från jobbet, till o från gymmet) gymmat 45 min o sprungit 15.. Känner mig duktig!

Nu mat till Holland-Tyskland!

:))


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits