FAAAN!

Gick upp nu vanlig tid 07.00 o kände mig helt orkeslös o har så ont i halsen.. :/ hes är ja oxå.. Men man vill ju inte vara hemma o vara sjuk så ja börjar göra mig iordning men när ja knappt orkar stå upp o borsta tänderna så känns det inte som en toppenidè att åka till jobbet :(( vet inte hur ja ens skulle ha orkat cykla dit..

Fan oxå :( ja ville verkligen inte vara hemma o sjukanmäla mig (främst pga att det är så jäkla dyrt) brukar alltid gå.. Men nu känner ja mig varm o kan nog ha feber.. :/ men ja har ingen termometer o sjuksköterskan på sjukanmälan ( ja vi måste anmäla till nått företag att vi e sjuka nu) sa att ja ska köpa en.. Sant.. Har inte tänkt på det förut.. Men tydligen ska man lämna sin temperatur när man ringer.

Ja det kan ju vara bra o veta :)

Det var första ggn ja ringde sen de började med det här o sjuksköterskan sa dessutom att det inte är bra om ja solar nu när ja e sjuk!? Haha varför skulle ja göra det? Aja det finns väl folk som gör det .. Haha ja tyckte det var lite knasigt..

O buhuuu värst av allt :/ har inte kunnat träna på 4 dagar nu.. :( trots att ja igår kände mig helt ok o hade hopp om att kunna jobba idag.. Ja tog det ju som sagt väldigt lungt o vilade upp mig.. Men den största skillnaden är väl att när man som jag vaknade upp 11:30 för att sedan sitta i soffan 3 timmar så känner man väl sig helt ok mot att gå upp nu kl 07.00


Menmen istället för jeans o t-shirt blev det min "onepiece" o soffan.. Hostar o mår alldeles för dåligt för att somna om.. :/ så det blir att ligga här o kolla på dålig tv fram till Hemköp öppnar 08.00 då ska ja gå o köpa blåbärssoppa o strepsils, Känner mig inte sugen på frukost.. :/

Älskar dock vår "nya" soffa nu.. Den är bra ligga o vara sjukling i, mkt bättre än den gamla :)


Så, världens tråkigaste inlägg.. åter till att tycka synd om mig själv :((


Kommentarer:
Postat av: Emeluttan

Om jag hade vetat så hade jag kommit och haft film mys med dig vännen <3

Svar: du skulle ha!!! =)))
Sofie <3

2012-06-20 @ 17:47:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits