Update weekend

Jag har blivit jättedålig på att uppdatera =/ men nu tänkte jag iaf köra en snabb update på helgen.. känns som det går i 180 nu.. lite för snabbt ;p



I Fredags hade vi en U N D E R B A R ! hemmamyskväll.. vi åt god mat, efterrätt, öppnad en flaska vin och chillade tillsammas <3






tv boxen valde o inte fungera ( antagligen pga blåsten) men va gör det om hundra år när man har en dator =p



I lördags kom DoL och ja o L startade med ett gympass.. duktiga e vi va.. =p

sedan åt vi tillsammans allihop innan jag o L gick över till Malins inflyttningsfest =)



samma pose.. snygg hahah men ja bjuder på den =)



Vi begav oss ner på stan för att dansa.. herregud vad jag kände mig gammal.. gahh.. vid 26 års ålder..bara snorisar ute ;p gissa vad som är i flaskan.. hehehehe



igår blev det mest en slöar dag.. förflyttade mig från sängen till soffan till sängen till köket till soffan till duschen till sängen.. ibland får man ;)





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits