Back in business!

Huuhh! idag var det sparring igen.. första ggn på en månad för mig.. o som tur var blidde det endast 3 ronder.. skönt! ;p hehe.. dock lyckads min kära älskling sätta en snygg flippspark rätt på nosen under dessa korta minuter, så jag blödde llite näsblod.. livet är hårt..  haha


Bild från tjejträningen.. vi har kul när vi tränar.. torsdags is the best days! =D



Igår höll jag kickpass igen.. det andra för säsongen.. ooo va roligt det är! jag börjar verkligen bli varm i kläderna. jag bytte pass med en annan tränare då han fått förhinder.. mkt bra för då kund jag byta bort passet ja skulle hålla när vi är på semester =)

Ja ser fram emot o få hålla pass igen nästa ons.. Blev dock kallad Sofie "Djävulen* S***** i går av en av mina vänners sambo ( haha han är väl min vän oxå.. eller va fram till i går ;p) haha detta för att mina pass e jobbiga.. precis som det ska va

*stolt som fan*


Kommentarer:
Postat av: Madde

Haha, skrattar, kan nog ana vem det var som kläckte ur sig det! Förstår om ni inte vill umgås någe mer ;-)Kram

2012-01-26 @ 09:28:07
Postat av: Anonym

Hahaha dt är helt lungt madde! ja får ju plåga honom varannan onsdag.. det är straff nog ;p Ja messar dig om en lunch nästa vecka btw =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits