2011 kort och gott!

Januari:

Blev amadeus behörig ( system för flygbokningar)



tränade mkt kick o var i ganska god form


kollade in Terrakotta armén på besök i sverige


Februari:

Pluggade masor, hade pluggträff här med Sara o martina


aw:ade med bästaste Emelie <3



Mars:

Nytt lamm hemme i kjuls


Vi åkte till Belgien o underbara Gent, samt mindre underbara Bryssel ;p







På samma resa, åt ostron för första (och hittils enda) gången i mitt liv




hade en grymt trevlig singstar/partajkväll med mina jobbarkompisar
img_3325 (MMS)

Skrev tenta i mitt plugg på Frans Schartaus, sthlm. Finalen efter ett års pluggande ( samt stenhårt kämpande för att får fortsätta plugga och till slut göra tentan när studiefrämjanden i min stad bestämde sig för att lägga ner utbildningen mitt i.. vi fick fortsätta efter mycket bråk o många samtal mycket tack vare min förtjänst, vilket jag är väldigt stolt över =):


April:

Fick den första citronen av mormor citrusträd hon fått av mig o fredrik


Första frukosten på ballisen för året:


kännt på vårluften och firat påsk i Norrtälje:


Mamma "lurade på" pappa en till kattunge.. en sötsak


Firade min älsking på födelsedagen



Maj:

Var i gbg o kolla in KickSM. Såg vår tränare sopa hem guldet!
img_1804 (MMS)

hade världens bästa fredagar när ja kom hem från jobbet


Var på kickläger med sveriges bästa kickboxare "totto". fick fina blåmärken och en Tottos fot i ansiktet ;p






var ute o red en sväng i kjuls, det går för länge mellan gångerna.. =S


Fick veta att ja klarade min tenta efter att den skickats till Kanada och IATA för rättning och tillbaks!  Wohoo detta var året jag blev IATA-behörig och fick mitt eget id nr =D God job me! ja är riktigt nöjd!
vi firade naturligtvis!


Praktiserade på Resia


Hade valborgsmiddag med DoL o M





Juni:

Spelade mkt kort med DoL.. de har konstiga Gin Rummy regler ;p


Hade terminsavslutning på kicken:





Grattade Tompa till studenten



Åkte till Edinburgh, Skottland med Danne o Linda. Vi gjorde även en utflykt upp i högländerna till Loch Ness











Var på vår andra Bon Jovi konsert i Edingburg.






Juli:


Firade Danne o var med DoL på american carshow I norrtälje






Åkte båt o lapade sol på klippor i tälje


Var upp i Munken, Jämtland och hälsade på


och klappade älgar på Moosegarden, Östersund



Spelade golf för första gången i mitt liv



Augusti:

Lapade sol i poolen i kjula



Var på Ullared med Linda o Tilda


Maskinhallen brann ner.. en av de värsta händelserna i mitt liv.. men som tur är har jag tuffa föräldrar! =))





Var på Naturhistoriska och Cosmonova med DoL





Hade en awesome kräftskiva



Åkte rollerblades!




var på dagskryssning med Fredrik o ulla



September:

Årets kräftfiske samt kräftskiva i Norrtälje!









Började hålla egna träningar på kicken, en riktigt utmaning om man inte gillar att tala inför grupp ;p


Firade 5 år med min älsking <3



Rövade bort Linda på en heldag när hon fyllde 30. Ridning och middag på kvällen



Oktober:

Åkte till Nerja, Spanien på semester med Fredriks systers familj och hans mamma










Väl där passade vi på att åka till Gibraltar ( där vi mötte nyfikna apor)







Firade min 26-års dag




Hade tjejmiddag:




Lunchade med madde och bestämde att vi ska ha en lunchdejt varje månad vid löning så vi åtminstånde träffas 1 gg/månad =)


Åkte på viltkryssning ( i år igen) underbart!






lånade elmoppen för första gången på jobbet.. love it!


var på glasfuchingkurs med mamma





November:

Halloweenfest hos Basti o Malin





Firade officiellt Lindas 30 år.. på koh pangan




Invigde nya rummet hos MoP -- blev fint!






December:

Vinkväll med Hampe



Årets glöggkväll



Tog mitt gröna bälte i kick


Åkte till gbg




Lissebergs julmarknad


jul


Skallade ett vinglas på AW med jobbet som gick kras.. mina jobbar kompisar blev lite rädda hahaha


nyår


=)





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits