Göteborg <3

Har haft det så bra i Gbg i helgen!! :D

Startade den dock med 1 timme o 20 minuters försening :/

Jag kom ner 19.20 o skulle varit nere 18..
Väl nere åkte ja ut till Mölndal. Hade otur med tiderna o fick vänta 26 min på nästa buss vid byte :s

Sedan bytte ja om o fixade mig o begav mig tillbaka till Gbg.. Väl där mötte jag upp Linda o vi var lite busiga och "sneakade" in mig på en "grej"! ;p
Party :)

Igår gick vi upp halvskapligt o begav oss sedan in mot stan.. Shoppade lite innan vi åkte till Gothia towers och åt deras berömda räksmörgås :D den va sååå god!! :D

Efter det gick vi på julmarknaden på Liseberg. Mys!


Sedan åkte vi hem o kollade på film o drack bubbel medans vi doppade frukt i chokladfontänen.. Lyx!

Efter detta laddade vi om för utgång.

Vi var ändå ganska städade även om vi inte kom i säng försen 04.00-isch imorse..

Ja e trött nu ;)

Somnade efter maten hemma ikväll o sov 2 timmar.. Ska hålla mig vaken en stund till o sen lägga mig för natten :)

Om en vecka åker jag tillbaka till Gbg, då ja o Fredrik firar jul därnere i år.
Blir mysigt :))


*bilderna lär väl komma huller om buller as usual*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits