Det där med tid..

Det skulle man önska sig i julklapp ;)

Ja hinner inte med allt just nu.. Är verkligen välbehövligt med en veckas julledigt här om några dagar :D

Idag lyckades ja vinna biobiljetter på jobbet för att jag var först med att sälja 20 elavtal den här veckan.. Inget konstigt med det.. MEN.. Ja vann även förra veckans elavtalstävling med mest sålda elavtal.. Ge mig en morot o ja kan! :p

Så första biobesöket blir på lördag.. Fredrik o ja ska gå o se berättelsen om pi! Ska bli mysigt :)) en kväll för oss innan julfirandena drar igång.

Ikväll var det gradering på klubben igen och i egenskap av tränare så var jag med o bedömde. Kul :)

Men tiden räcker inte till allt jag vill.. Jag var hemma 21:30 utan att ha ätit eller tränat själv.. Gav mig ut på en löptur kl 22.. Sprang 5:an på en dålig tid men jag tog mig runt o är stolt för det.. Är nog inte helt 100 frisk efter min förkylning o har inte sprungit på 2 v. Sedan är ju inte underlaget optimalt men ikväll testade jag mina nya broddar som man drog på skon. Helt ok! :)

Hade på mig 2 par byxor, ett linne, en t-shirt, en tröja, en jacka, en skarfs, ett pannband,en keps o ett par vantar.. Frös inte ., haha

Nu halv 2 (suck) is it over and out.,

;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits