Äntligen funkar appen igen.

Jag har haft en bra helg!

I fredags var det julfest :D det var jättekul!

I lördags hade jag en superlugn o mysig dag precis som jag ville.
Fredrik passade på att åka upp till Norrtälje eftersom jag var ute i fredags o vi inte hinner åka upp nån annan helg innan jul.

Jag sov till 11, skönt eftersom jag hade lite huvudvärk efter fredagen, även om den var väldigt städad! :))

Sedan gick jag över till Antonia för en fika. Vi bakade saffranskringlor som var gryyymt goda ;p

På kvällen var jag tråkig o valde att bara själv men lite popcorn o "hart of Dixie" ;)

Balsam för själen! Fast vissa kanske jag var tråkig ^^ men ibland behöver man det oxå :p

Igår var jag o tränade igen efter en v. Uppehåll.. Skööönt! Jag saknar att träna när jag inte kan träna o har man vart still för länge så kryper det i kroppen till slut.. Det var ett bra pass men tungt för mig.. Haha flödet var lika med noll .

Kom dock på 13:10 att ja inte hade bil o skulle börja 13:30.. Fick bli cykel i 10-15 minusgrader.. Brr!
Tog fram mina supersnygga termobyxor i lila o vitt.. Tur att man har vuxit upp o inte bryr sig ett dugg om folk tycker man ser lustig ut ;)

På kvällen kom Fredrik hem igen.. Mysigt! O vi kollade på film o drack glögg.

Julig helg :)))


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits