Produktiv dag!

Idag känns det som jag haft en riktigt produktiv dag! känner mig ganska nöjd med mig själv nu ;p


Började dagen med ett gympass på jobbet med Maria och Alfred.

Fortsatte med att hålla i upplärning hela dagen för Oscar, känns som det är på väg åt rätt håll=jag gör ett bra jobb =P

åkte hem o vände med en macka i munnen..

Ner på Kicken för att hålla pass! Idag var mitt andra pass och det kändes lite bättre den här gången, fortfarande nervös men det kändes ändå bättre! vi siktar på att 3:dje passet blir toppen ;) om 2 veckor.. fel free to come and try, sporthallen (spegelsalen på nedervåningen ) onsdag kl 18:00 - 19:30

Både idag och för 2 v sen togs det lite kort så såhär ser jag ut när ja undervisar =P hehe




och en bild på Sara och Marie från dagen pass! Bra jobbat tjejer!!! =D


sedan packade jag ihop mina grejer och cyklade fort som sjutton iväg till Tennis hallen där jag och Maria skulle spela tennis för första ggn. Vi är hurtiga vi, gym på morgon och tennis på kvällen =)))

Det gick helt ok, inte världens lättaste men det var rooligt! =) kommer vi absolut göra om med 2 pers till så vi blir 2 mot 2 =)



har sedan ätit, spelat lite wordfeud =P och fixat disken.. kände att det är ju ändå höst nu så jag tände lite doftljus i sovrummet.. det gör mig glad!


vilken fantastisk dag =)

gonatt och sov gott!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits