Linda 30

Förra helgen styrde jag och Thilda kosan upp mot sthlm på fredagskvällen.

kolla att bilen funkar


sen firade vi Tihlda lite på kvällen hon o ja.. hon hade ju oxå fyllt.


sen blev det soff/sängläge och vi kollade på Coco Chanel. Fantastisk film =D



Det blev en tidig kväll då vi skulle upp tidigt i lördags


vi vaknade upp till en strålande dag!




sedan rövade vi bort linda som nästan stängde dörren på oss.. ursäkta att jag låter både högst och hemskt.. får väl skylla på att jag var närmast kameran =P />



alla samlade i bilen på väg till målet


bella o sara hade med sig matsäck till oss alla haha gulligt


Framme


jag och min häst Gletta


Bella o hennes häst


linda


Thilda


och Sara


uppställning innan avfärd,  jag har världens största hjälm på mig ahaha




picnic dags


hundarna hängde på


mysigt fikaställe
















sedan gick vi vidare..







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits