Viltkryssning!

I lördags gick vi upp med solen


on the bus! ;p något trötta haha


dags o skriva i biljetterna för att få komma ombord




på båten








vi tyckte själva att vi var otroligt smarta i år som var jättesugna på räksmörgås men inte ville förstöra aptiten för mkt inför buffén som skulle intas vid lunch på vägen tillbaka..

så vi tog en o delade på.. det måste vara en av jordens godaste räksmörgåsar.. ahhh!!!!

o ja tog en bulle oxå haha

godsaker går alltid ner när det gäller mig ;)





sen gick vi ut o tog lite ålandsluft





sen matfrossa!!!






Min första tallrik



och min andra tallrik.. här fattade jag att det va ronödigt att fylla magen med potatis. Dock hade lärt mig från förra året att skippa det kalla då jag faktiskt tycker mest och kött och efterrätt ;p


efterrätt                                                                    Det som blev kvar


mer bilder från lunchen








trulig efter att jag blivit för mätt =p


Sen gick vi ut i luften igen för att se om maten kunde sjunka ner.








mohaha



what a lovely day!! =D








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits