Födelsedagsfirandehelg!

I lördags hade jag tjejmiddag här! det var riktigt mysigt och vi hade jättekul! Vi startade med 3-rätters som jag och Linda lagat till. Linda kom tidigare för att hjälpa till med middagen och vi startade med sangria!


dukningen


ballonger


dekoration på dörren ;P


middag, till förrätt småpajer


varmrätt,fläskfilé med sås och potatis

och sedan efterrätt, hemgjord glass och chokladkaka




sedan spelade vi med andra gester och absolut överens!  vilka bjöd på många skratt och sedan gick vi ner på stan o svängde lurviga ;p hahaha


hahaha

=))


la mig kl 03:30.. trött.. Zzzzz Zzzzz Zzzzz


i söndags gick vi upp kl 09:00 eftersom vi skulle hämta folk på flygplatsen ;p

sedan var det bara att börja fixa o duka igen.. ja körde på samma tema.. varför ändra ett vinnande koncept?
=)


smörgåstårta


jag körde på "avslappnat casual" jumpsuit! =)


och med mitt nya fina armband jag fick av fredrik nere i Nerja


paketöppning


med mormor ( som blundar :p)


mamma o pappa kom med bl.a en "liten växt" hehehe
Fredrik när han såg den: %¤#""%&((
hahaha


jag med mina syskon






mamma o pappa






'

sen blev det vanlig tårta







vilken himla mysig helg! tack allihop!!! <3





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits