Hypokondriker!!!

huuuhhhhh!!!!

vi har pratat om cancer mkt på min praktik den här o förra veckan.. var en tjej som kände fler som fått det o sen hittade jag NATURLIGTVIS!!!! en knöl under käkbenet på ena sidan igår..

*dödsångest*

gahhhh!!!


ringde till sjukhuset som hänvisade mig till sjukupplysningen som hänvisade mig till min vårdcentral.. o sen när ja höll på o leta nr kom ja på att ju har en husläkare.. smartfot!

iaf så fick ja tid idag eftersom jag var orollig o det visade sig att det bara är en lymfkörtel som har blivit stor!! 

*otrolig lättnad*

pjuuuhhhh!!!!!


hahaha då sa jga till doktorn:
- va skönt då ska ja inte dö då?

varpå han svarade:
- det kan jag naturligvis inte lova.. men inte av den här lymfkörteln iaf!

hahahahahahaha


började typ tänka saker som undra hur ja kommer se ut utan hår.. o fredrik slänger ur sig att nu kan ju testa kort hår som ja så gärna vill.. hahaha muppfamilj! =)


bild:
http://astoryaboutmylife.blogg.se/2008/august/det-dar-med-sjukhus.html

är iaf hemma nu eftersom ja vart hos doktorn o sen ska vi hämta ut bilen som e på reparation.. det skulle ha blivit för kort stund imellan så ja fick kort praktikdag idag!

=)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits