Bästa helgen

Har haft en toppppen helg!!! =D


Efter mkt om o men kom vi iväg i fredags och rullade ner till götet som sagt... vi laddade naturligtvis med färdkost!


jag åt en påse cheez crunchisar till lunch.. själv.. ;( hyyysch! =P



på vägen ner passerade vi såklart vindkraftverken! woohooo! ashäftiga! första gången jag såg ett vindkraftverk "på riktigt" var på en roadtrip med 2 gamla vänner ner till göteborg.. jag tvingade dom att stanna bilen på närmaste avfartsväg så vi kunde gå ur bilen och fota mig tillsammans med ett vindkraftverk.. hahahaha

*minnen* =)


när vi kom fram mötte vi upp de från vår klubb som var där för middag.. blev pizza ehhehe


efter detta begav vi oss ut till fam. Tholén.  mys! vi har inte träffat dom sen jul.


i lördags var det dags för kick SM. Vår tränare tog guld och emil ( den andra killen som ställde upp kom 4:a)







kuul! =)

Sedan tillbringade vi resten av helgen med fredriks släkt.. superduper! massa kortspel,bus med ungarna och god mat!





Lovely! man vill inte att helgen ska ta slut..

men det gjorde den o nu e man hemma igen.. en dag jobb till sen är det ledigt =)

<3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits