Tenta!

I Tisdags begav jag mig mot sthlm för plugg o för att sova över hos Martina innan tenan igår =)

Jag mötte upp Sara på stationen och vi begav oss till Cafe Noco för en SEMLA!!! det var ju semmeldagen i tisdags o ja ääääälskar ju semlisar =)



sedan förflyttade vi oss till Nancys igen ( som vi pluggade på sist) för att plugga lite till.. det sista! =)



Därefter gick vi hem till Martina o dumpade grejorna. Hon bodde verkligen supercentralt. På en stickgata till Sveavägen. Det tog kanske 5 min att gå till Hard rock.. vilket vi oxå gjorde =p




Middag,hamburgerstyle!





Sen gick vi hem o vilade lite inför morgondagens utmaningar..

.. o då valde Martinas säng o ge vika.. hahahah





o nej, ja tog inte bara kort, jag hjälpte till oxå =P


Ja o sara delade på martina 1,20 säng.. o sara lät, snarkade o hade sig.. ja vände mig häftigt några ggr för att väcka henne hahah.. sedan puffade ja lite på henne 2 ggr.. då höll hon sig vaken så att jag hann somna o sen hade hon inget mer problem med mig den natten ( eller jag med henne hahaha)

frammåt morgonkvisten vände jag lite på mig i sängen.. varpå den gav vika igen.. hahaha herregud! bra uppladdning för en tenta! =)

Igår vaknade vi vid 6-tiden o begav oss..






Tunnelbana till centralstationen för att möta upp vår lärare och sedan vidare mot slussen.. där efter buss en hållplats och sedan upp för ett par trappor på en kulle o vi var framme!




Dags för tentan:




Första delen var suuupersvår =s

Vi har pluggat mycket på själva beräkningsdelen och mindre på faktan i boken.. men på det här provet var det typ inte en enda räkningsuppgift utan bara mer fakta.. känns surt.. =(

antagligen beror det på att IATA vill göra om proven så det blir på dator istället för papper..

Efter att ha suttit nästan de hela 3 timmarna som vi hade på oss så var det dags för lunch..

skolan var vacker! påminde om min gymnasieskola!




Kaffe efter maten!



Andra delen gick mycket mycket bättre! den känns helt lung =D

så nu är det bara att vänta i 2 mån på resultatet .. =P




hahahahaha kisspaus.




känns skönt o vara "klar" men konstigt o inte ha nåt plugg som måste göras.. =)









Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits