ledig dag!

Har haft en toppppendag! =)

sov ut lite, vilket var fantatiskt hehe o sen åkte vi till D:s föräldrar för att hjälpa d med bilen.. men L hade ingen lust med det så vi gick en prommis med en av hundarna och medans killarna fixade med bilen åkte vi hem till oss och satte oss o läste på ballisen.. med jordgubbar och mjölk! =D




senare mot kvällningen åkte jag ner på terminens sista tjejsparring och därefter ut tillbaka till d:s föräldrar där f,d och l hade grillat.. bara att sätta sig vid dukat bord! Thanks you guys!! =D


vi avslutade kvällen med att spela Gin Rummy tillsammans och det är en stor händelse i mitt liv att jag faktiskt slutade på plus... o 2.a .. ja e en mkt nöjd tjej ikväll! =))) hehe


imorgon har jag sista dagen på min praktik.. konstigt.. =s o sedan skall vi o DoL köra ett kickpass som ja ska sätta ihop =p och därefter grilla o äta på ballisen o bara umgås..

på lördag är det avslutning på kicken från kl 11 till sent på natten!

o sönda-måndag är det bara leeeeedigt innan jag återvänder till gamla vanliga jobbet på tis för en kortis vecka..

student i tälje fre...


2 veckor till Edingburgh..


livet rullar på o e fantastiskt bra! =)


<3



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits