Vilken dag!

Är utmattad efter en otroligt händelserik dag!


jag har idag fixat o donat för att min kurs ska få fortsätta som den är och jag verkar ha lyckats!!! ja är så lycklig! har haft kontakt med min gamla lärare samt studiefrämjandet o dom verkar äntligen ha fattat va dom håller på med!


Ja o pappa slapp åka dit o välta K*r*n*e*n* skrivbord som pappa utryckte det! =P


Hon ringde mig självmant o bekräftade att min lärare skulle få fortsätta hjälpa oss fram till tentan..!!!


jag har förökt få tag i mina kursare. har pratat med några o mailat alla nu ikväll! även min lärare..


har frått kredd för det jag gjort idag vilket känns skönt! som K sa det.. detta är dina framtida kollegor som du hjälper.. hon har så rätt!!!!




sedan har jag haft After Work med jobbet! en grym sådan.. I tought out of the box o istället för att beställa en hawaii liknande pizza så tog jag  sallade med grillad halloumi ost och pruscutto!! =D




sen efter att ha kört taxi sterner/tholén =p till mina kollegor så har ja äntligen kommit hem!

hittade detta innanför dörren:


Amadeus behörig - Jag!


Yeah!!!


nu dusch o några timmars sömn innan sista arbetsdagen den här veckan! =))

gonatt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits