Smaartass!

Idag har jag hunnit med mucho.. igen =p hehe

ja gick upp 8 för att hinna träffa min kompis Freggan i västerås..

Ger mig av vid 9-tiden.. efter en halvtimme kommer ja på att ja inte åkt över kvicksundsbron än.. huh.. this can´t be good =s

upptäcker att det står kungsör och arbåga på skyltarna.. H-VETE!! ja missade avtagsvägen till v-ås.. fan! har åkte vägen 1000 ggr men idag, när j har lite bråttom.. då missar ja.. goood job!

fortfarande glad:


jäklar!



men ja kom åkte mellan E.a via Arboga till V-ås på 45-50 min! hehe var framme 7 min efter planerad tid 10.

Umgicks med freggan och åkte sedan tillbaka hemmåt vid 12:30-tiden.. träning 13:30!


tung träning.. as usual =p hehe sedan blev vi ju bjuda på semlisar.. hämtade pizza på vägen hem o nu är det dags för dillchips!

WELCOME TO MY WORLD!

=D



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits