Om sig o kring sig..

När det blev jul ville ja ha en digital kamera..!

Ja fick pengar av MoP så ja skulle köpa en..


Jag snöade in på en lite bullig sak från canon som man kunde ta bilder med ner till 10 m vattendjup..


Ja beställde inte bara en utan 2.. ?! .. det var nåt fel på onoff:s hemsida första ggn så ja fick ringa o avbeställa en..

bra så långt..

Det kommer 2 avi-er.. ja ringer onoff.. dom säger inga problem.. be dom skicka tillbaka den ena där du hämtar dne andra..

good!


Jag tar hem kameran.. den tar inte alls så bilder som ja förväntat mig.. min gamla tar bättre..

kollar hemsida.. dom har 30 dagars öppet kök.. YEJJ! .. kort lycka.. digitalkameror i bruten förpackning har dom "endast" bytesrätt på i 30 dagar..

Jag har suttit halva kvällen o letat en ny,, kollat systemkameror.. kompakta systemkameror.. o nu tror ja jag har hittat en..


Imorgon ska ja ringa till onoff o säga att ja inte vill ha den här kameran heller.. snacka om besvärlig kund..

Hoppas det löser sig på smidigast sätt!!  =D


denna är den ja har:


bild:
http://www.letsgodigital.org/se/21541/canon-powershot-d10/


den här vill ja har:


bild:http://www.steves-digicams.com/camera-reviews/sony/dsc-wx5/sony-cyber-shot-dsc-wx5-review.html



I see a theme.. runda kameror.. i like..




så håll alla era tummar för mig imorgon.. när ja ringer från sthlms tåget.. u see.. det kommer behövas massor med tummar då ja även ska åka med fantatiska SJ imorgon.. =p


Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Jag köpte en sony cybershot samma märke som duvill ha,Min är jättebra Håller tummarna för sj tur ni inte åkte bil i vanlig ordning Kramen från mamma mUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2011-01-06 @ 15:57:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits