Multisportsektionen goes kickboxning

Bad update!

sorry! den här veckan har det varit fokus på plugg,jobb,träning!

har inte hunnit med så mkt mer faktiskt... privat liv o fritid vad är det??


Idag har jag kombinerat 2 av de översta då jag gått med i multisportsektionen på jobbet och organiserat så mina kära jobbarkompisar fick prova på kickboxning!

Vi fick ett superbra pass levererat av vår tränare men mycket fys blandat med bra teknik.. och sedan en rond sparring för de som ville efter passet.. 3 tappra som prövade plus mig såklart ;p ja fick börja.. ja menar man måste ju visa hur det går till.. eller nåt.. hahahahahaha


Folk blev ganska trötta men verkade ändå tycka att det var riktigt roligt! o de som sparrades var faktiskt jätteduktiga.. vore kul om vi fick ner lite fler folk till klubben ;D  *alltid värva nya, speciellt tjejer*



pics:




sparring:







=)))



efter träning kom min älskling på den briljanta idén att käka på nyöppnade burger king.. det var ja värd!! =))



min hamburgare var allt annat en rund som på bilden.. den så mer ut som nån hällt ut köttfärs o sen stekt.. men den var helt underbart god! ja kan inte ens beskriva hur god den var .. hahaha


trött =p





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits