Mer semester!

Carry on, carry on.. livet återvänder.. man ser frammåt..! det kommer bli bra! =))




Ge mig mera semester tack! =P fast när man ser hur vädret varit den här veckan (o speciellt idag) så spelar det ingen roll om man är på jobbet.. verkligen inte när vi bytte den här veckan om en vecka i spanien i sep/okt!!! Jeeejjj!!! =D

Idag så när jag hade ca 3-4 min kvar till mitt jobb öppnade sig himlen.. gahhhh!!!

så här såg jag ut när jag kom fram:


... nej jag hade inte duschat innan jobbet.. mindre glad var jag.. mina byxor fick ligga på tork o ja lånade mjukisbyxor av vår städerska haha





anyways här är lite mer bilder från semestern som jag inte lagt upp än:

En dag tillbringades i sthlm hos DoL då vi gick på naturhistoriska, Cosmonova och gick ut och åt på Jensen´s på kvällen!



















Fikade med Marie på ballisen i solskenet!

vin o frukostsoda och jordgubbar,melon o vaniljglass.. niiice!





Sen åkte vi upp till tälje sista fredagen o lördagen

Badade på Björkö-Örns badplats på fredagen med Mia o matilda






på kvällen Fredriks syrra bjudit in Fredriks brorsa med fam. o vi blev oxå medbjudna.. mysigt!




I lördags åkte vi till Grisslehamn




























That would be it! =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits